Santiago de Chile - Reisverslag uit , van Juliane Klemp - WaarBenJij.nu Santiago de Chile - Reisverslag uit , van Juliane Klemp - WaarBenJij.nu

Santiago de Chile

Door: Juliane

Blijf op de hoogte en volg Juliane

09 December 2007 | ,

Eindelijk in Santiago. Na 24 uur onderwegte zijn zet het vliegtuig aan om te landen. Maar waar is een vliegveld? Om ons herom nog steeds bergen met sneeuwtoppen. Eindelijk een paar huizen en meteen aansluitend staan we op het vliegveld. Na de gebruikeleijke procedure op het vliegveld met een minibus de stad in. Het is warm, rond de 25 graden. Santiago is omringt van bergen. Verder is er weinig speciaals te zien. Maar het gevoel is tof. Voor het eerst in Zuid America. Overal om mee heen een andere taal, ander geld, andere teken... En de bergen geven een voorgevoel wat er te komen staat. Ik kijk om me heen en voel een lekker gevoel in mijn buik - yes, weer een nieuw avontuur staat te wachten!
Morgen vetrekken we met de nachtbus naar Pucon waar we even blijven om te gaan moutainbiken, kajaken of wie weet.

• 09 December 2007 - 23:25

Tini & Peter:

Gute Weiterreise und viel Spaß. Liebe Grüße von uns allen in Berlin. Tini, Heike und Peter liegen mit Schnupfen, Fieber etc. im Bett.

• 10 December 2007 - 07:11

Bosse:

Nice to here from you and to know that you are doing ok!
    In Athens at the moment and was in the delegate room – it’s not the same!
    Everybody send there regards here!
    Take care end enjoy!

Vi hörs,
    Bo

• 10 December 2007 - 07:58

Larisa:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    Geniet van de mooie dingen die je ziet en meemaakt.
    Ben weer benieuwd naar je volgende verhaal.
    Groetjes.

• 10 December 2007 - 08:11

Kyra:

Hey Juliane!

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. En nu lekker genieten!! Heel veel plezier!

Groetjes,
    Kyra

• 10 December 2007 - 10:32

Sandra Bronkhorst:

Hoi Juliane

goed te zien dat je op reis bent!!! Heel veel plezier, dat heb je verdiend. Als je terug bent gaan we snel een biertje drinken bij Cafe Jos, want wij hebben een huis gekocht daar om de hoek, vlakbij dus!

Groetjes Sandra

• 10 December 2007 - 19:09

Ina:

Altijd prettig om te lezen dat het vliegtuig weer veilig geland is, ook al is het vliegveld wat klein. Ga nu lekker genieten van al het moois wat je tegen komt. Kies niet gelijk de hoogste berg uit hoor!!!

Lieve groetjes Ina

• 11 December 2007 - 09:51

Rosanne:

Ola, comme es ta?

Goed om te horen dat je aangekomen bent en nu lekker genieten!!!

Liefs Roos

• 11 December 2007 - 10:27

Bo:

Today MD in Athens and everything runs smoothly. Preparation done and the delegate is happy!
    Will miss your sms…
    Hope you manage your bus trip to Pucan!

Vi hörs!

• 11 December 2007 - 13:09

Han Weijers:

Leuk je reis te kunnen volgen, ik wens je veel plezier en doe voorzichtig.

Han

• 12 December 2007 - 12:34

Andy:

Veel plezier, doe Roelie de groeten

• 13 December 2007 - 14:35

Lucia:

Hallo meissies (en Marc)

Wat een super mooie kiekjes. Jullie hebben het erg naar jullie zin. Lekker genieten, dat hebben jullie verdient. Wereldreizigers.....
    Ik volg jullie met veel interesse.
    Goed voor jezelf en elkaar zorgen en heel erg genieten.
    Groetjes, Lucia

Ps : Wij werken wel gewoon door hoor!!!