En nu ... volle Fahrt! - Reisverslag uit Halmstad, Zweden van Juliane Klemp - WaarBenJij.nu En nu ... volle Fahrt! - Reisverslag uit Halmstad, Zweden van Juliane Klemp - WaarBenJij.nu

En nu ... volle Fahrt!

Door: Juliane

Blijf op de hoogte en volg Juliane

03 Juni 2009 | Zweden, Halmstad

Yes, we zijn begonnen! 3 dagen geleden zijn we begonnen met opbouwen. 4500 sitplatser en een heel boel meer. Sinds maandag zijn hier ruim 10 vrijwilligers iedere dag aan het werk plus een hele hoop experts die tribune bouwen, media seats plaatsen, power leidingen trekken etc. In principe gaat alles goed, maar uiteraard zijn er ook problemen. Bijvoorbeeld was helaas onze west tribune verkeerd opgebouwd. Maar gelukkig hebben we dat opgelost.

Inmiddels zijn we met z'n allen ieder dag van vroeg tot laat op het werk. Iedere morgen beginnen we met een meeting 7.30 om ons dag door te spreken. Super leuk, maar sooo vermoeiend. Maar: volgende week beginnen we met de kleine details. Dan gaan we ons oude stadion aankleden, de laatste oude plekjes verven en alles lekker schoon maken. Over een week komt UEFA en dan gaat het beginnen!

Wie meer will lezen en een beetje Zweeds will leren kan hier lezen.

Volgende week ga ik jullie nog even updaten.

Liefs vanuit het Noorden, Juliane

• 03 Juni 2009 - 20:10

Guus:

Heel veel succes en plezier!!!!

• 03 Juni 2009 - 21:55

Charlotte:

Ziet er allemaal al goed uit.

Veel plezier, succes en geniet ook een beetje tussen alles door.

Groetjes, Charlotte en Marc-Hein

• 03 Juni 2009 - 22:22

Chris :

Hallo Juliane,

Succes met de voorbereidingen, weet zeker dat het goed komt. Met onze jongens is het vanavond iets minder goed gegaan. In Waalwijk hebben ze met 1-0 verloren van RKC en zijn nu gedegradeerd naar de 1e divisie. Helaas maar ze hebben het ook niet verdiend.

Wij gaan zaterdag 13 juni voor 3 weken naar Spanje (Pals) en ontvluchten even het hectische Doetinchem.

Groeten Chris

• 04 Juni 2009 - 06:49

Larisa:

Spannend dat het nu echt is begonnen.Veel succes met alle voorbereidingen.
    Nog bedankt voor je leuke briefje!

Groetjes,
    larisa

• 04 Juni 2009 - 07:35

Frony:

Haaai,

Heb afgelopen weekend weer eurovoetbal gehad en goh er is toch niets leuker dan het organiseren van dit soort evenementen!!

Geniete er dan ook maar lekker van!! En bouw alles maar goed op want Romke komt kijken :-)

Ik ga kijken in Finland in augustus, kan ik jou daar ook nog tegen komen??

• 04 Juni 2009 - 09:24

Ina:

Hoi Juul

Geniet, geniet en geniet. Zo'n lange voorbereiding en het is voorbij voor je het weet. Succes.

Dikke knuffff